Update 2013

Hej på er!
 
Längesen nu.
Saknade helt plötsligt att skriva här och paniken uppstod när jag inte kom på lösenordet.
Nu har jag äntligen löst det!
 
Saknar mina inlägg. Kan helt ärligt säga att jag själv går in och läser min blogg ibland.
Drömmer mig tillbaka, det var under en otroligt rolig tid i mitt liv jag bloggade och det är jag glad för.
 
Jag har en pojkvän nu sen mer än ett år tillbaka. Världens bästa.
Johan heter han. Han är en kock och är flera år äldre än mig. 
Vi kommer överens jättebra och bråkar väldigt sällan. Jag är lycklig. 
Tänkte att om ni kollar in, så vet ni att jag har det bra!
 
Hoppas jag skriver mer här snart!
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0