Poker

Vad tycker ni om poker online?
Jag föredrar ju poker man spelar med riktiga kort. Eller ja, alltså inte med pengar och så.
Utan med kort och ett bra sällskap. Jag vet inte riktigt hur man spelar egentligen, eller på nätet för den delen.

Skulle vara kul att lära sig någon gång. Bästa tillfället att spela poker är när det regnar och åskar ute,
och man har stängt av alla elektriska saker och tänt en massa ljus. Det är poker för mig.
Vet många av mina vänner som spelar på nätet och tycker att det är väldigt kul.
Så jag antar att så länge man kan det är det säkert jätteroligt.

Jag har oftast väldigt tur i kortspel och lyckas nästan alltid få de rätta korten.
Perfekt sätt att umgås på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0