Torsdag

Tjena!
Dom senaste dagarna har jag spytt lite, fått yrsel och haft ont i halsen! Kul :)
Ska till sjukhuset snart för att prata om yrseln också tror jag, kmr inte ihåg vilken tid jag fick.
Har börjat blivit van med sjukhus, gillar det faktiskt. Fick en ny tandläkartid också.
Nu mår jag bra iaf.

Pappa fyller år idag.
Kissen har precis fått gå ut själv för första gången på typ 3 veckor.
Var tydligen med i Se & Hör förra veckan, nmr 11.
Och dom berättade det till mig för sent. Så nej, har inte sett numret.
Om nån har får ni gärna ta kort på "jag mötte en kändis" grejen och skicka till mig!
Jag och mamma har börjat städa mitt rum idag också.

Jao.
Peace.
Älskar Big Brother också.

Nytt läppstift har jaq också, jag köpte det (okej..mamma) på dollar för 20 spänn!
Gilla.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Älskar att Gurkan är med, han som gör det hela så roligt :D Hoppas sen att Sonia (och annars Peter) vinner!

Har du färgat håret eller är det nåt annat jag ser?

2011-03-17 @ 22:15:47
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

tyckte också du såg ut att ha blonderat håret

2011-03-18 @ 08:01:29
Postat av: emelie ♥

vad fin du är!

2011-03-18 @ 14:42:41
URL: http://emelienenonen.devote.se
Postat av: Mamma

Skönt att få träffa en doktor igen och prata om din yrsel!!!Fint kort på dig. Kram

2011-03-19 @ 10:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0