Nu tar jag steget, ur vår sista dans.

Hej mina vänner.
Tänkte bara meddela er att jag har bytt blogg.
Lämnar dom här åren som jag bloggat här bakom mig.
Har inte kommit in i min nya blogg helt än, men om ni vill läsa om vad jag gör, så finns jag där.
Ett lite mer anständigt namn denna gång ;)

Mina betyg blev mycket bättre än väntat.
Höjde från G till MVG i Engelska på en termin, weho.

Ja men som sagt, följ mig på denna länk;
http://aliciak.spotlife.se/

Kan uppdatera lite kort vad jag har hunnit med under tiden jag varit borta.

Jag och Anna fick ensamtid med Danny i Falun och hade djupa samtal om drömmar.
Christian Walz har flirtat med mig. Gått ut nian.
Skaffat nya vänner. Blabla, pallar inte med denna blogg, haha.

IN PÅ NYA!!!
(Ska fixa en bättre header snart på den)

Farväl! / Er Alicia

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Kanonbra jobb med Engelskan :)

Ny blogg, spännande. Jag som trott att du fått slut på saker att skriva om, nu har man mycket nytt att läsa ikapp :D

2011-06-23 @ 19:25:59
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0