Tja

Sådär ja, nu har svullnaden gått ner lite.

Igår följde jag med Mamma och Carro till ikea. Vi åt kycklingfilé, pommes och beasås till, yum!
Sen skjutsade dom in mig till stan och jag träffade mitt hjärta Elin, som fyllde år.
Vi gick och kollade på kläder, fikade och så fick vi för oss att bowla. Älskar spontana människor!
Jag vann ju såklart ;) Typ tredje gången jag spelade i hela mitt liv, haha.

Här är en liten film därifrån, vi var själva där ett tag :p Bara sista steget som blev bra typ, haha.


Här är en skabbig bild på svullnaden, fast färgen är inte rättvis.
Den var mer blek.. hon som tog halsprovet hade aldrig sett en sån stor.. haha.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ojsan det där var allt en stor rackare! Perfekt böjning på tungan också så man fick bra överblick. Tackar vi för!

Blir man inte elektriskt laddad om man moonwalkar? Det borde man bli tycker jag!

2011-01-12 @ 08:44:46
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja din "lilltunga" var verkligen svullen, tur att svullnaden gick ner med medicinen du fick. Kram

2011-01-12 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0