Ja

Imorgon är det sista dagen på lovet.
På lovet har jag mest gjort ingenting. Fast Julia kom hit en dag,
då satt vi i stugan på min gård ett tag innan vi åkte ner på stan och käkade på donken.

Och i fredags var jag och Julia (inte den Julia jag skrev om innan) ner till stan för att äta på donken,
lite shopping och för att se Narnia i 3D. Haha när Julia skulle beställa på donken frågade han i kassan
"Äter du här eller där?" Tänk er det med en sån turkdialekt :p

Det var första gången jag och Julia såg en film i 3D, det var mest effekter i reklamen innan :p
Men det var ju mer djup i bilden och så, så det var bra.
Första gången vi köpte en sån.. krydda till popcornen också :p

I lördags var vi hem till Louise och Erik för att fira Erik som sagt.
Hela Eriks familj var där också + Eriks syster och hennes familj.
Dom fick ju en liten kille på julafton, som var med! Så himla söt..
Han låg och sov hos mig i ca 1 timme :')



Kommentarer
Postat av: Louise

åhh så sött, han är ju för go. Precis som sin storasyster =D

2011-01-10 @ 07:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0