♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Hmmmmm..
Måste nog ha varit när jag fyllde 13 då jag och Erik åkte till Stockholm och träffade Jason Mraz.
Han sa grattis till mig och jag var världens lyckligaste tjej.
Är hemma hos Louise nu.
Vi har lagat mat, Honungsrökt lax med potatis och romsås.
Sen spelade vi alfapet och efter det
kollade vi på filmen om facebook och åt godis och chips och dipp.
Nu har hon lagt sig..
Nu tar vi upp det där med "min första kyss" igen.
Jag HAR kysst folk MED tungan, som jag skrev.
Har ingen "min första kyss" tillfälle bara eftersom jag har kysst folk sen tidig ålder,
och jag har pussat folk sen ännu tidigare ålder. Mitt första strul var väl när jag gick i fyran eller femman.
Så, då har vi det avklarat.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: <3

2011-01-16 @ 17:17:41
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0