♥ Dag 14 – 10 saker du inte vet om mig

Åh gud vad svårt.. har ju berättat ganska mycket om mig själv i bloggen..

1. Jag ser oftast allvarlig/ledsen/seriös ut. Ser elak ut liksom.
2. Jag har aldrig tagit sånglektioner.
3. Jag röker.
4. Jag observerar allt och drar mina egna slutsatser.
5. Jag saknar Egypten hela tiden.
6. Jag ljuger ofta om min ålder.
Därför jag inte har skrivit ut den här, men ni borde väl veta hur gammal jag är :p
7. Jag är mycket fulare i verkligheten än på bild.
8. Sen jag började röka har jag börjat snarka när jag sover.
9. Jag tänker mycket på döden men även alla fina stunder i livet.
10. Jag snackar mycket skit om folk jag inte känner (Inte vill känna heller)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0