Vara vänner

Hej!

Idag i skolan hade vi besök av Per Nilsson, som skrev boken Svenne som jag berättade om för ett tag sen.
Vi hade lite skrivövningar med honom. Gillar Per. Jag tycker fortfarande att det är läskigt att blotta sina texter,
läsa upp dom, även om det inte handlar om mig, så är det mina tankar och ord nedskrivet på ett papper.
Tror han förstod mig ganska bra. "Helt jävla underbart" var en av hans kommentarer om det jag hade skrivit.
Jag kan nog skriva, lite iallafall. Sen rekomenderade han en bok till mig som han skrivit
som han trodde skulle passa speciellt mig.
Har börjat läst den nu.. och tjejen som det handlar om är precis som jag.
Det gillar vi.

Gymnasievalen är gjorda. Inspirationen till allting är noll.
Eller det var, Per väckte någonting i mig. Även om det var lite.
Ska öppna poeter.se och se ifall jag får ur mig något.

Är så trött om dagarna också.
Efter jag hade sovit nån timme i soffan efter skolan orkade jag inte vara hemma med pappa själv.
Så jag flydde till Louise. Min syster. Vi tittade på tv, åt muffins, chips och godis.
Sen hämtade mamma mig när hon slutat jobba.

Oj vad mycket jag skrev.
Jaja.

Hittade en låt som jag ÄLSKADE när jag var liten, fast det var med gruppen Miio.
Har lyssnat på låten konstant sen jag hittade den på spotify, här är länken;
Jakob Hellman – Vara Vänner

Tittade på lastfm hur många ggr jag har lyssnat på den på 24 timmar.
Svaret är 51 ggr! Haha, helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Louise

det var kul att du kom en sväng! =D

Spännande att författaren kom på besök, kul att han gillade dina texter

2011-02-23 @ 09:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0