Tävling!

Nu har du chansen att få vinna en signerad skiva med E.M.D.
Sjävklart är det deras senaste = Rewind

För att få vinna behöver du svara på en fråga, samt skriva en motivering varför just du ska vinna.
Motiveringen kan vara kort eller lång, det bestämmer du själv!

Alltså;
1. Vilken är din favorit i EMD och varför?

2. Motivering om varför just DU ska vinna.


Glöm inte att skriva med eran mailadress, så jag kan kontakta vinnaren!


Tävlingen slutar om några dagar. Då kontaktas vinnaren/vinnarna.


Tävlingen är avslutad. Vinnaren kontaktas inom kort.

Kommentarer
Postat av: Elin

Min favorit i EMD är Mathias för han verkar snällast och är sjukt söt. Gillar inte danny för han var så snobbig en gång när han var på öland. Erik tycker jag också om men han är inte lika söt.

2011-02-10 @ 20:12:48
URL: http://http:/goaochgladatjejen.devote.se
Postat av: Li Andersson.

Min favorit i E.M.D., är ingen annan än underbara David Mattias Andréasson. Han är så himla underbar mot mig. Har alltid en sekund över, och vill alltid krama mig även om det är kram-förbud på signeringen. Han har alltid varit lika snäll mot mig ända sedan första gången vi träffades. Visst, jag gillar Erik och Danny också, men jag tycker inte att de förstår mig lika bra som Mattias gör. Han bryr sig om mig, vill att jag ska må bra. Och det gör mig väldigt glad!



Varför jag borde vinna?

1: Jag har faktiskt inte köpt skivan än hehe..

2: Eftersom E.M.D.'s musik är den bästa som finns, och jag lyssnar alltid på dem. Deras musik får mig att må bra, prioritera bättre i skolan, och får mig på bättre humör när jag mår dåligt. Så en till skiva med E.M.D. skulle inte sitta fel, eftersom deras röster är det vackraste man kan spela ur en bandspelare.



/Li Andersson.

2011-02-10 @ 21:20:42
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: adde.

min favorit är danny. men jag tycker om alla killar alla är så härliga , och så snälla !

men om jag väljer ut blir det danny, han får en alltid på bra humör, åt honom kan man inget annat än bara le.. hela han är bra. han sjunger bra och han är verkligen en grymt bra kille.



varför jag borde vinna är att jag inte har köpt skivan än. alla deras låtar , spelar ingen roll vad dom skulle sjunga, dom får en alltid att le. när mana lyssnar på deras musik så tänker man tillbaka på alla spelningar alla signeringar och framförallt så tänker man på sommaren.. dom har gett mig minnen för livet.. killarna har en sjukt kul humor. deras skämt, åh vad dom är bra.. 3 snygga killar med sjukt bra röster .

alla tre är unerbara !

2011-02-10 @ 22:11:46
URL: http://aannadomstedt.blogg.se/
Postat av: Louise

Min favorit i EMD = Danny

Motivering: Då kan jag reta Alicia med att jag har den senaste skivan och inte hon, haha

2011-02-11 @ 08:51:51
Postat av: Amanda

Vem kan inte dras till Dannys sköna energi?!

Det går liksom inte hade se han le och inte le själv. Ja, jag har varit beroende av honom, men har kommit över det, mitt liv har liksom gått vidare.



Lyssnar ändå mycket på EMD fortfarande, bara man sätter på A state of mind, väcker det flera minnen. Sommar, hur man sjöng med i varje låt. Jag saknar det, men är ändå stolt över att jag kommer över den perioden i mitt liv. Det kan inte ha varit kul för mina kompisar att jag gick runt och snackade om EMD hela tiden hahaa.

(Kanske inte vart en motevering men jag brukar ändå aldrig vinna nått)

Tycker annars att din blogg är jättebra, fortsätt så! :)

2011-02-11 @ 09:37:42
URL: http://lovisaamandas.blogg.se/
Postat av: Elin B

Min favvo är ju Mathias! såklart? karln är ju snygg så inte orden räcker till! Och sen så borde ju jag vinna bara för att jag är en så j*vla skön och underbar person och vän!? Smöra tänker jag inte göra MEN jag kan ju säga att om jag vinner så ger jag skivan till dig ditt freak!<3

2011-02-11 @ 09:47:46
Postat av: Emelie Karlsson

1: Min favorit i EMD är Danny,varför är för att han är så underbar.Han finns där för sina fans när man behöver prata med honom.Han lyssnar på en när man prata med honom.När han ler så ler man själv och när han är ledsen/arg så blir jag ledsen/arg för att han är det.Han har alltid inspererat mig att följa mitt hjärta med det jag håller på med.Och det kommer jag alltid att göra.

2: Varför jag ska vinna är att jag har en sjukdom som gör att jag inte kan åka på så många EMD spelningar för att jag har en sjukdom som gör att jag blir trött ganska fort.Och den gör så att jag kan svimma när jag inte har ätit någon frukost.Så jag tar medicin för det men ibland så glömmer jag det,och då kan jag svimma.Det är jätte viktigt att jag tar den.Och jag önskar verkligen att jag får åka på fler EMD spelningar i vår,sommar och höst:D

2011-02-11 @ 18:22:05
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: Ericaa!

MEN ERIIIK DÅVA!! <3

bästa människan i hela jävla världen!! (:



(vill inte vara me åh tävla haha.. kände bara för att skriva att Erik är bäst när han inte står me nånstans här över... :( bara en massa danny åh matte HAHA)



2011-02-11 @ 19:20:21
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0