Update..

Nu ska jag försöka få ihop vad jag gjort på senaste tiden..

Festat. Fått en puss och kram av Danny. Strulat runt. Fotat Fredrik. Varit (är) sjuk.
Städat. Varit på korsnäs. Målat. Varit till veterinären flera gånger. Firat Carro. Varit med Elin.
Cyklat. Badat fötterna i Gavleån. Jaja, och sånt annat.

Har haft väldigt roligt på senaste tiden.
Försöker leva ut så mycket som möjligt.
Därför känns inte bloggen så himla aktiv.

Om det fanns en app till blogg.se så skulle jag uppdatera jämt.
Så på facebook får ni ut det mesta av mig.

Lite bilder från Carro & Elins fest;




Lite andra randombilder;





Nu orkar jag inte mer.
Min hals dödar mig.

Imorgon ska jag på Sadies dop :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Skoj med update igen, man sitter ju liksom och väntar :)

Nu har ni snart tillräckligt med tavlor för att ställa ut!

2011-04-16 @ 16:23:29
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0