Från och med Du

Har typ ingenting att skriva -.-

Var hemma från skolan idag pga av min fucking mensvärk + min vanliga ont i magen syndrom..
Sucks. Är helt trött när jag har mensvärk, så har typ sovit hela dagen.

Mamma skjutsade mig till Carro och jag fick presenter som hon köpt till mig när hon var utomlands :)
Hon kom hem igår. Fick en vodoodoll och solglasögon, och igår fick jag en XL malteserpåse, woho.
Sov där i en timme också typ. Sen var vi hos Louise.

Haha det är kul hur jag sällan skriver om dom roliga saker jag är med om,
mest för att min familj och släktingar läser bloggen,
och pallar inte med att dom frågar en massa saker.

Typ maj var min värsta månad, haha.
Tur att ingen vet om vad som hände då 8)

Mina vänner som man träffar får dock ta del av det ;)

Puss på er.............

Juste, tandläkaren talade in ett röstmeddelande på min mobil.
Ska dit imorgon, dom ska typ byta ut en dålig fyllning, som jag jämt får ont av..
Så det är ju bra. NU JÄVLAR ska jag ha bedövning, haha.
Kommer ihåg när jag borrade utan bedövning... fyfan.


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Haha voodoo-docka, coolt! :D



Ja det är nästan roligare med folk som har hemligheter än folk som berättar allt!

2010-09-23 @ 17:01:10
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0