Praktik

Tjena!
Förlåt för dålig uppdatering denna vecka.
Har ju praktik på Gävle Ponnyklubb med Julia, idag är sista dagen.. så skönt!

Men det är ett väldigt jobbigt jobb kan jag ju säga.
Man rör sig typ HELA tiden, träningsvärk här kan jag ju säga.

Och när man kommer hem så somnar man antingen i soffan, eller hänger med kompisar :p
Så därför finns det knappt någon tid.

Igår tog jag med mig kameran till stallet iallafall, här är några bilder och filmer.
Vi red i tisdags och igår också.
Det är kul, fast jag inte kan rida så bra ;)

Våran handledares hund Lucky!







Och två filmer med Lucky;



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder :) Vad söt hunden är. Kram

2010-10-01 @ 14:24:06
Postat av: Jonas H

Verkar mycket lovande att det kommer så många fina bilder med mystiskt skimmer över sig igen. Sånt gillas =)

Tror hästarna och hunden kommer sakna dig!

2010-10-01 @ 20:08:07
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0