Alicia goes Svennemorsan/Bettan

Efter skolan åkte jag ju till Fredrik och fotade honom,
( bilden kommer förmodligen med i DN på söndag )
sen när jag skulle ta bussen hem så började det krångla såklart.
Tanten kunde inte kliva av, han som körde låste ut sig själv
så han kom inte in och bussen började tuta av sig själv..,
fick inte igen första dörren och ja.. sällan sånt händer mig.

Alla fick byta buss och jag åkte hem och gjorde ingenting i några timmar.
Sen kom Elin och vi åkte till Polhem för att kolla in öppet hus om Borgis, Vasa och Polhem.

Var där i nån timme sen drog vi hem och gjorde detta;

Haha enjoy!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahahahahahahahahahhahahahahahaha..... haha! Asså fan vad ALLA kommer se de där xD Du(VI)äger!

2010-10-14 @ 10:02:33
Postat av: Louise

hehehee

2010-10-14 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0