About today

Pallar inte berätta nåt om dagen för jag hade så himla tråkiiiiiigt.
Tvingade Kristoffer att komma hit efter han hade kollat på brynäs matchen, och sen ..
Juste Kristoffer är min pojkvän, till er som inte visste det.
Skriver ju aldrig om mitt kärleksliv i bloggen, men nu vet ni det iallafall.

Och sen kom Elin med hennes pojk Fredrik med rolig dialekt, så vi chillade med dom, mysigt!

Nu har jag tråkigt igen 8)
Typ lika tråkigt som jag hade på videon under..
JAJA
Ciao!

Har kollat efter en bild att lägga upp nu i 30min, nu ger jag upp!

Kommentarer
Postat av: alice

tack finisen min.

och jag måste säga att du har en väldigt mysig blogg själv, trogen läsare här.



och det är så fint att du har hittat dig en pojke. grattis till er!

2010-10-04 @ 20:08:03
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0