Update..

Förlåt för att jag knappt har bloggat.
Har för mycket att tänka på, så jag glömmer bort allt annat.

"Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst
Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst
Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting
Medan natten fäller blå, kalla skuggor häromkring
" - Winnerbäck

Var till tandläkaren igår iallafall, för att typ göra rotfyllning.
Gjorde så jävla ont. Fick bedövning 3 ggr och blev helt skakig i benen och blek i ansiktet.
Hörde hjärtat banka, haha.
Jag tyckte det var kul med bedövningen, men ljudet av nålen tryckte igenom alla nerver var inte okej.
Det var det som gjorde mig skakig, haha.

Sen när jag trodde det var klart så säger hon att jag tydligen hade en inflammation i tanden
som dom inte visste om, och att hon hade rensat alla 4 kanaler i tanden
och gjort rent och fyllt upp med nån tillfällig grej och skulle fortsätta med rotfyllningen i januari...

Ja.
På torsdag åker alla nior till Stockholm för att göra studiebesök och vara inne i riksdagen och sånt.
Får även en hel del fritid. Så mina fina Stockholmare, håll utkik efter mig inne i stan när ni slutat skolan :)

Puss på er.


Bild som jag tog den natten då jag åkte till Egypten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0