Torsdag

Tja!

Förlåt för dålig uppdatering..
Vill inte blogga om värdelösa saker :p

Imorse tog jag och mamma bussen ner på stan och vi vaccinerade oss inför resan.
Älskar sprutor, men denna gjorde skitont, så jag började skratta för det var så kul, haha.

Sen åt vi på donken.
Jag gick ut och rökte medans mamma var på toa.
Och då kom det fram en skånsk gubbe med världens blåaste ögon och ba
"Du är snygg och du är söt, men du är för ung för att röka, det är inte bra"

Haha. Sen kom Louise ner och vi tre gick och shoppade.
Köpte en snygg byxdress ( inte långa ben på dressen, för det ser förjävligt ut )
strumpbyxor, tights, jeanstights och solglasögon. Behövde lite grejer inför resan.

Vi fikade inne på flanör.
Sen åkte vi till mammas kompis Inger för mamma kollade på kläder som hon ville bli av med.
Hon hade värsta gymmet nere i sin källare, så vi tränade, haha. Awesome, loved it.

Hon som tog sprutan sprutade ju in den i muskeln i överarmen. " Så det blir ju en bristning i muskeln "
Så har träningsvärk nu,haha.

Sen åkte vi hem till Louise och åt middag.
Gick och la mig i hennes soffa och somnade som en stock.
Gick ju upp 8 idag, har gått upp tidigast 12 på lovet, så var äckligt trött.

I brist på bilder får ni se en till bild från halloween, haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

nä man ska inte röka när man är så ung som du är, du kommer ångra dig senare i livet, i promise

2010-11-04 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0