Let's talk about movies

Jag vet inte om jag direkt har en favoritfilm.. men många som jag tycker är riktigt bra.
Allt från skräckfilmer till romantiska komedier.

Som The notebook, Forgetting Sarah Marshall, Astrid Lindgren filmer, Twilight, Avatar, Titanic, osv..

En film som ligger lite närmre hjärtat är Walk the line.
Filmen handlar om Johnny Cash och hans liv. Allt från barndom till succé till droger.
Man får se smärta och lycka, tårar och kärlek. Jag tycker filmen är väldigt vacker.
Vi som har musikhjärtan gillar denna.





Undrar ni över vilken film ni ska se ?
Kolla här - Film toppen
Ni kanske hittar något kul.

Jag fick ingen uppfattning om sidan, tråkig design och konstig.
Men sidan är nog för filmfantaster som orkar läsa lite,
för mig som bara vill ha snabb och bra information var den inte så bra.


Kommentarer
Postat av: Elin

Walk the line är toppen :D Man känner verkligen med honom genom hela filmen, och filmer med sånt här slut är ju bara toppen!

2010-11-10 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0