Egypten, Hurghada - 2010

Jag, Louise och Mamma tog tåget som gick vid 4 på natten den 11e mot Arlanda.
Väl där framme gick det snabbt att checka in och sånt. Så då åt vi frukost;

Sen gick vi på flyget och flög mot Hurghada.
Jag satt närmast fönstret och när jag kollade ut såg jag ett ansikte i sanden, haha.
Läskigt! Ser ni ansiktet?

När vi landade på flygplatsen hämtade en buss upp oss
och körde oss till flygplatsen där vi hämtade våra väskor.
Sen hoppade vi på bussen som tog oss till vårat hotell Sindbad Aqua Hotel.
När vi kom in såg vi att det var ett jättestort hotell och kändes lyxigt.
Vårat hotell var jättefint med balkong utsikt över havet, aqua park, flygplan,stan och solnedgång :)

På kvällen åt vi på hotellets resturang, dom har frukost, lunch och middagsbuffe.
Efter det gick vi ut och kollade i affärer, haha.
Både dom på hotellet och på gatorna sa typ hela tiden när jag kom " You're so beautiful "

Sen gick vi och la oss.
Morgonen efter åkte vi på välkomstmöte.
" Madonna " var det roligaste på det :p

Ja nu orkar jag inte berätta nåt mer för stunden :p
Kommer sen.



Kommentarer
Postat av: Louise

haha fy fan vad fula kort på mig

2010-11-24 @ 17:50:58
Postat av: Jonas H

Alltid lika kul att läsa reseberättelser :D Låter som det var riktigt härligt!

Hur varmt var det där i vattnet och i luften?



Roligt med den där bilden, ser så himla mycket annat, men inget ansikte :P

2010-11-24 @ 19:10:37
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0