Valbo Köpcentrum ( som ligger typ i gävle )

Hej bloggen!
Det har varit en mysig dag idag :)

Känner faktist att jag vill dela med mig en bild på mig och Danny.
Min ängel.

Haha.. Ska berätta en sak först.
När danny och dom satt och signerade så stog vi framför scenen medans alla andra stog i kön.
Sen ser jag att Danny stirrar på mig och jag stirrar tillbaka och sen mimar vi detta..
Kom ihåg nu MIMADE , haha.

D : Imorgon?.
A : Ja
D : 15?16?
A : 15
D : 15?
A : JAA
D : *gör nån grej med handen*¨
D till Matte : Hon fyller år imorgon
M till D : Vem?
D till M : Hon *pekar*
M : * ser inte *
D till M : Hon med halsduk
M : Jahaaa ( kollar på mig med ett smile )
M till D : Hur mycket?
D till M: 15... *lutar sig framåt för att se mig och visar 5 fingrar*
D : 15? :p
A : JAAAA, haha

Haha sen Elin ba : Kan du läsa deras läppar eller?
Hahahaha. Jag och Danny kan bara kolla på varandra och vi fattar typ, haha.

På signeringen sa vi iaf
D : Födelsedagsbarnet, imorgon :)
Sen snackade vi lite om vad jag skulle göra
D : Du har hela livet framför dig.. det är heeelt sjukt.

Och så snackade vi om konfirmationen, bjöd han, haha.
Haha, han ville komma om han skulle hittat ;) haha

Sen började alla vi diskutera om "ljusvit" haha, jag och danny hade skitkul åt det.
Erik fick förklara situationen, men ändå kul ! Haha. " HON SA LJUST, VITT " haha
Sen puss och kram och sen gick vi ner, haha.

JAJA
HÄR ÄR BILDEN IAF :

Juste haha.. mitt i en låt fick danny syn på mig i scenen och började smila och sen göra typ
" kapten grejen" mot mig, fattade aldrig att det var jag, haha.
Men kollade runt och ingen såg ens glad ut, så det var till mig. Gulle.

Kommentarer
Postat av: jennifer

nej va dom :(

Haha använd dom ändå och töjj ut dom?: D

2010-05-16 @ 23:52:45
URL: http://jjempas.blogg.se/
Postat av: jennifer

finiisar

2010-05-17 @ 06:57:58
URL: http://jnalci.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, vilken fin bild! :)

2010-05-17 @ 10:14:19
URL: http://krubban.blogg.se/
Postat av: Julia

Gulligt! :D Asså du och EMD verkar vara typ vänner? Hehe! x)

2010-05-17 @ 16:24:25
URL: http://juliajulliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0