Yesterday

Efter vi var hos Carro så åkte vi och hämtade ut ett paket till mig ;

Jag ska göra lite reklam för Dove - VisibleCare.
Det är en hudlotion som det sägs att redan efter 7 dagar av användning så kan man se att huden blivit finare.
Nice. Testade den igår, den va bra.
Det är ett tjockt skum som inte rinner iväg lika lätt, och det är tydligen bevis på att det är bra kvalité.

Lite senare på kvällen så smsade jag med emma och hon sa att hon och bea var påväg över åkern till mig.
Grejen är den att man inte går där på vintern :p haha. Eftersom det är sjuuuukt med snö där.
Men där var dom iaf, sen ringde hon mig och jag varnade henne att det kommer ett berg med snö snart :p
Sen så skulle jag iaf gå och möta dom, för dom var bakom berget. Och sen gick jag dit.
Och hör dom bakom berget, haha. Och efter ett tag så har dom klättrat upp till toppen och jag ser dom.
Helt slutkörda var dom 8)




Sen gick vi till mig och kollade på film och skrattade till en massa gamla bilder!
Och sen gick vi upp till mitt rum. Jag och Bea somnade.

Dom skulle gå upp klockan fyra för att hinna med sitt tåg som gick 6.
Men på nåt sätt så vaknade dom 5. Men ja, dom hann iväg iaf :)


Sen hörde jag att pappa gick ner för att åka till jobbet.
Så jag gick ner och drack vatten.
Sen gick jag upp till mamma & pappas rum och la mig på pappas sida.
Jag var jätte pigg och började prata med mamma, " inte jag " sa hon .
Så jag var tyst, och efter ett tag somnade jag. Jag vet inte vad det är.
Sover jämt sjukt bra och länge när jag sover där.
Jag drömde att jag träffade nån super mega kändis med Pamela.
Men gud.. alltså en från usa. Han var där på galapremiär för filmen han var med i.

Jag gick fram och pratade med honom iaf. Och sen tog vi en miljon bilder.
Men dom försvann sen, grrrrrr. Jag har glömt bort vem han var.
Jag kom ihåg det enda tills jag började skriva -.-

jaja.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Härligt att höra om lovet! Hoppas du njuter av det fullt ut :D

2010-03-05 @ 16:56:16
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0