TJOHO

Haha jävlar vad mina läsare gått ner nu när jag inte har bloggat 8)
När jag kom hem från lägret sov jag 15 timmar på natten. Så ja, jag var väldigt sliten.

Tänkte visa lite mer bilder från lägret nu också.
Vi har gjorde så sjuuuukt mkt saker hela tiden. Vi hade schema från typ 8-24.00 på dagarna 8)
Och nätterna var vi vakna och körde anden i glaset, chillade, snackade.
Och ja.. dom flesta av oss sov bara typ 3 timmar varje natt :p

Vi åt mat och mellanmål HELA tiden också 8) Man blev aldrig hungrig.. fast det var ingen god mat, haha.
Nu kommer lite bilder, dom är tagna av antingen mig eller Julia;




















Där har ni en del bilder 8)
Orkar inte visa nå mer



Kommentarer
Postat av: Lisa

sv. Ja men vi får ses allihop igen snart så kan du va med då! :)

2010-03-16 @ 19:34:25
URL: http://lisals.blogg.se/
Postat av: Julia

Det var ju bäst där borta :D

2010-03-18 @ 06:13:06
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Louise

kul o se lite bilder :)

2010-03-18 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0