Tidsfördriv.. HEHE

1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Gillar du kaffe? Om man har mkt socker och mjölk så äre okej
3. Hur mår du just nu? Bra , förutom magonten då  :p
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? y, haha
5. Berätta om din senaste dröm?  Jag och Carrå skulle på en signering, träffade Pär där, han kom och kramade mig och pussade mig på pannan, haha.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Yeah
7. Vad vill du ha just nu? En frisk mage. 
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej , haha..
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? biter med läpparna och slickar :p
10. Använder du smileys? Ja :))))
11. Har du träffat någon kändis? Några stycken..HAHA
12. Gillar du keso? Nej..
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Melissa Horn - Hur ska det gå
14. Hur många länder har du besökt? 3 typ 8)
15. Är dina föräldrar stränga? Pappa.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? JA :D
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? I mitt rum ? är i köket.. vasen glittrar 
18. Brukar du hyra film? Never
19. Var kommer du vara på lördag? I rättvik.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej
22. Vad åt du till lunch? Middag - Nuggets meny :D
23. Har du lockigt hår? mmhm
24. När grät du senast? På Runes begravning
25. Har du gått in i en vägg någon gång? haha ja faktist
26. Favoritårstid? sommar såklart!
27. Vem höll du senast i handen? Jag vet inte... cesar 8)
28. Sover du med TVn på? Nej
29. Tycker du att du är gammal? Nej
30. Är du mörkrädd? nej
31. Gillar du ditt liv just nu? Nej
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Nej
33. Har du bra syn? 1.0 tror jag :)
34. Var är dina föräldrar just nu? mamma är vid datorn, och pappa i källaren lr nåt.
35. Vad har du på dig just nu? orka
36. Vad var det senaste du köpte? en plånbok37. Hatar du mer än 3 personer? Nej
38. Använder du sushipinnar? nej
40. Äger du ett vapen? nej
41. Gillar du ditt hår? verkligen inte
42. Gillar du dig själv? Nej..
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma.
44. Hur ofta använder du MSN? Är jämt inne typ, men är sämst på att svara 8)

Kommentarer
Postat av: C

Hahahaha det var typ en önskedröm! DU FÅR MIG ALDRIG TILL EN SIGNERING ALICIA!

2010-03-10 @ 08:59:11
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/
Postat av: Julia

Är ditt rum i köket??! Ok? Inte det normalaste om jag har fattat rätt...

2010-03-13 @ 20:44:51
URL: http://juliajulliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0