Skärpning!

Jag måste bli bättre på att blogga alltså!
Okej. Kan berätta lite om fredagen.

Stressade iväg till bussen, trodde inte bussen skulle hinna fram till stationen i tid.
Men det gjorde den, höll på att glömma trycka också HEHE illa.

Träffade Anna. Vi gick till upptåget och tog plats.
Pratade om massa saker som irriterar mig, haha.

Kom fram till Väsby, träffade världens finaste hund.
Tog pendeln till centralen. Vi köpte godisremmar.
Sen gick vi mot drottninggatan. Letade efter hårspännen på H&M.

Letade efter en donken. Alla var fulla.
Gick och köpte skor på Deichman, sen gick vi mot centralen igen för att se om den donken var ledig.
Nej det var den inte. Gick till Max. Åt. Sourcream & Pepper eller nåt sånt hette en as god dipppp, try it!
Blev mätt. Gick till centralen och jag köpte en chai latte att ta med.

Sen tog vi bussen till SVT , gick in och träffade Sarah och Johanna. Hmm...
Träffade fler fina människor. Satt och kollade i en tidning. Gick ut några gånger också.

Det var så sjukt varmt ute! Kunde gå utan jacka! Såg en massa kända personer.
Danny kom in genom dörren och gick fram till oss och kramade oss och snackade.
Vi tog kort med han Världens starkaste man också.. han är SJUKT stor!


Efter vi snackat klart med Danny så gick vi ifrån han och satte oss i soffan.
Dom andra snackade med han och på nåt sätt så kändes det så himla nice att kunna "back down"
Inte känna behov att stå med i ringen..
Haha, jag bjöd upp Malin till dans och vi dansade både
vals och tango så fint inför Danny och dom andra i kön.

Erik Segerstedt kom också och gullade med oss en stund också:) Så himla länge sen sist..
Kommer inte ihåg vad vi snackade om. Som vanligt.

Sen såååå.. hmmm...
Kramade Erik Grönwall och sa hejdå till mina fina vänner sen sprang jag & Anna till bussen.
Den kom precis när vi kom dit. Stressade upp plånboken och visade upp mitt kort.
Sen åkte vi hem 8) haha.

Kommentarer
Postat av: Julia

Driver du eller...! Har du träffat den starka mannen! :O Jag döör!

2010-03-31 @ 16:39:54
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: Julia

Var Erik Grönwall där?

2010-03-31 @ 16:44:30
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: paulina♥

ååh va roligt ni ser ut att haft :)

2010-03-31 @ 16:55:00
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ville bara önska dig en trevlig kväll!

2010-03-31 @ 17:48:35
URL: http://thewholeweek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0