Jimmy Dreams

Tja!
Min syster väckte mig tidigare idag, jag sov här inatt.
Just nu är min andra syster här också. Mamma kommer snart.

Tror dom ska på nå loppis grej.. usch.
Jag vill inte ens fixa mig :p haha

Yes.
Ja men det var allt från nu I guess.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH nu kom jag på att jag drömde om jimmy sims och alla i bandet, dom skulle bo hos mig! och så gick jag och mötte dom på vägen till mig och jimmy kom och kramade mig och sen han ba ; and yeah, this is alicia everyone! och så fick jag skaka hand med alla snygga i bandet. NICE var det. Sen drömde jag att det var en massa råttor och sånt också, hmm.



Här är en bild från Olas blogg i somras... kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0