Hejdå mina fina vänner !

Imorgon bitti åker jag ju somsagt till Rättvik.
Nice med nya städer att åka till.

Detta blir iallafall mitt sista inlägg på ett tag.
Kanske bloggar från mobilen eller någonting där, för någon dator får vi inte ha med oss.
Annars ses vi på söndag eller måndag!
Jag har inga förväntningar men jag tror det kan bli väldigt kul :)

Jaja.
Puss så länge!
Den jag kommer sakna mest är denna stiliga kisse.
Nej nu måste jag hämta honom från golvet här i mitt rum så vi kan kela lite.


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Det där var nog den bästa bilden du tagit på Cesar enligt mig, du har verkligen fångat hans njutningsmin där :D Sol + Alicia = Härligt för en katt!



Hoppas du får det bra i Rättvik

2010-03-12 @ 19:21:42
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

hoppas du har kul på resan/ lägret!

2010-03-13 @ 11:25:57
Postat av: Mamma

Söt bild på dig och Ceasar :)

2010-03-13 @ 13:02:58
Postat av: simone

Hallå snyggo! Hoppas nu har en riktigt fin lördagskväll :D

2010-03-13 @ 22:38:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0