asdfsa

Nu sitter jag i mitt rum. Mitt rum.
Fullt med kläder, kuddar, en miljon singlar från olika signeringar.
Jag ser även fotbollen danny sparkade ut till mig, hans loka burk,
affischen som jonathan hade skrivit till oss innan vi träffade honom och som hans pappa gav till oss,
jag ser också min burk som nästan alla mina tappade tänder ligger i.
Jag ser också en liten nalle puh tavla som jag aldrig orkat bry mig om att ta bort.
Jag ser också i minnet hur detta var min systers rum
och hur jag smög upp hit för att sätta mig framför den stora spegeln och sminka mig med hennes smink.
Och jag ser hur mamma kom upp med min medicin blandad med oboyröra som vi kallade det,
så jag skulle kunna äta den. Det finns så mycket minnen här inne när man tänker efter. Hmm.

Jag har inga nya coola bilder att visa så har jag börjat tagit gamla.
Denna bild är från en av alla roadtrips.

Och min blogg har damp. Tar typ jämt en halv timme att publicera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0