Resultatet

Hejhej!

Idag har vi klippt och redigerat filmen vi spelade in igår.
Vi gjorde alltså en tolkning på Rödluvan och Vargen, here it is!



Den scenen när dom är i källaren, det filmade vi på järnvägsmuseet,
under ett tåg, haha.
Haha jag tycker den blev grym! Kameran är svindyr!
Vad var det en av lärarna sa.. 10 min av denna film är i lika storlek som en hel dvd film.
Så det var i sjuk hög kvalite, som vi sedan gjorde mindre och sånt :)

Rolig dag idag iallafall!
Jag och Julia drog till donken på lunchen och åt.

Nya bussarna i Gävle är INTE OKEJ med tiderna, jämt sena!

Jag drömde att jag sjöng Summer Nights från grease med Tyra Banks på en scene inatt också, haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

spännande film ;)

Tyckte först det såg ut som att det va jag som gick på filmen i början.. o trodde att du hade smygfilmat mig haha

2010-06-23 @ 16:47:33
Postat av: Robin

Filmen blev jättebra :) Saknade bara en sak, Alicia som skådespelare ;)

2010-06-23 @ 18:02:02
Postat av: Julia

Asså jag blir irriterad! Vad är det med folk och den där låten från Grease! Blir ju tokig!

2010-06-23 @ 20:36:04
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: Julia

Oj! Glömde kommentera videon! Gör det nu då: Den var ju rätt så bra! :) Men du var inte med i bild va? Jag såg dig inte iaf. :O

2010-06-23 @ 20:43:05
URL: http://juliajulliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0