Igår

Vaknade hos Anna.. hon hade gått upp för länge sen redan :p
Haha, åt frukost och hälsade på hennes häst som var sjuuuuukt stor.

Sen skjutsade hennes mamma oss till mediamarkt där vi träffade Emelie som satt på en bänk.
Vi åt korv med bröd och drack festis, sen kollade vi på Darin som var där och sjöng.
Efter det så gick vi på signeringen.. följde med Anna :p
Haha, jag är ingen Darin människa men tkr han är duktig!

Jag och Em ;


Sen så tog jag bussen till stan och Erik hämtade mig där.
Mobilen tog slut på batteri också, så himla skönt!

På kvällen grillade vi och spelade kubb.

Motståndarna ;

Jag och Louise vann båda gångerna!

Sen vid solnedgången gick jag, systrarna och deras pojkvänner till Bomhusbacken.
Pappa kom dit sen med moppen också :p
Tog lite fina bilder iaf!
Carro och Johannes ;

Louise och Erik;


Påväg ner för Bomhusbacken;

Trevlig kväll!
Har fortfarande inte laddat mobilen.
Så himla skööööööönt. Behövde detta alltså.

Kommentarer
Postat av: Louise

hahah darum darum

2010-06-07 @ 09:14:10
Postat av: Mamma

Fina kort du tagit :) Kram

2010-06-07 @ 15:53:27
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att typ alla som heter Anna har en häst/hästar!? :O

2010-06-07 @ 19:54:49
Postat av: Carro

haha det är kul på filmen att vvi börjar precis exakt samtidigt på andra omgången ^^

2010-06-10 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0