Gårdagen

Vaknade. Carrå ringde mig. Sen kom Louise och Erik hit.
Jag och Louise bestämde oss för att åka och bada.
Vi tog bilen och 10 min senare var vi framme i Vårvik.
Jag ville bada från bryggan och hon från stranden.
Så jag fotade henne när hon badade där, och hon samma på mig vid bryggan.


Sen åkte vi och köpte glass och åkte hem.
Efter glassen fixade jag mig snabbt och mamma skjutsade mig till ungdomsmottagningen.
Pratade med min läkare om p-pillrerna funkade bra eller inte.
Var där i ca 15 min.
Sen drog jag till Studio Plaza för att träffa Carrå som ALLTID ska klippa sig / färga håret när vi ses :p
Två timmar senare var hon klar. Snygg i håret blev hon dock, hon slingade det en massa.

Sen drog vi och fikade på Mingel och pratade igenom allt vi missat nu när vi varit ifrån varandra.
Det var en del kan jag säga, haha. Jag hade nog mest chockande berättelser, som inte ni får veta.

Sen fick vi en impuls att gå på bio. Men den slutade för sent så jag skulle inte komma hem i tid.
Så det sket sig :p Då fick hon för sig att ta ett till hål i örat, men det var stängt.

Så vi gick och satte oss vid Gavleån.
Efter det gick vi och köpte glass och satte oss vid en bänk .
Sen åkte vi hem tror jag :p

Haha.
Slut på sagan.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tuffa tjejer som redan har badat, eller hur?? =D

2010-06-12 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0