Dags för ett nytt inlägg från Alicia Victoria Kittilä

Hejhej!
Just nu sitter jag och kollar på bröllopsgrejen på tv4.
Jag tycker det ska bli jätte kul att dom gifter sig, speciellt med Daniel som kommer ifrån Ockelbo.
Ockelbo ligger jätte nära Gävle, så hehehe lite stolt blir man ju ;)

Och Victoria heter ju jag i andranamn :)

Drömde en sjuuuuuk dröm om Jimmy Sims inatt, han hade ett gig i min trädgård, haha.
Och sen så efteråt så skulle mamma prata med honom och hon snackade svenska,
eftersom hon inte kunde engelska ( i drömmen, hon kan irl :p ).
Och det värsta var att Jimmy svarade på svenska också, helt flytande talade han..
ILLA, haha. Fick en chock.

Jaja.
Anyway.
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kollar också på bröllpos-grejen, och jag drömde också en hel-sjuk dröm inatt! Jag mådde illa av den när jag vaknade! (Illa) Hehe! xD

2010-06-19 @ 13:58:34
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Haha ja du heter Victoria, då är du nog lite kunglig du med tror jag nog :D

Kul bild, vi verkar helt fokuserade på något annat, medan hon bredvid sitter där superspänd ^_^

De håller på med en ny sån där nu som kommer vara nästan dubbelt så hög xD

2010-06-20 @ 08:49:23
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0