Bajs

Heeeej.

Var på ungdomsmottagningen idag, snackade med min kurator. Jag älskar henne.
Sen köpte jag en primer på åhlens, snackade med min granne på bussen förra helgen,
han är make-up artist, så frågade han vilken primer han kunde rekomendera.
Så gick och köpte den :)

Köpte även denna borste på make up store, 190 :- Fett dyrt, men det är den lätt värd.

Såhär såg jag ut ;

Fick till sjuuukt långa fransar idag.

Ja, sen tog jag bussen till skolan.
Där gjorde jag ingenting.

Sen cyklade jag, emelie och julia till Kastvallen.
Alla på våran skola var tvungen att gå och se en fotbollsmatch Sverige-Bulgarien.
Snygga killar i Bulgarien, HEHE.

Vi drog hem precis när andra halvlek hade börjat.
När jag kom hem åt jag grillad majs och potatisklyftor.
Min morbror och moster var hemma hos oss.
Min morbror har legat på sjukhus i 10 veckor,
så det var skönt att få krama han och veta att han mår bra.

Senare på kvällen smög jag ut och träffade E.

Efter det hade jag och pappa en pratstund på fotbollsplanen , haha.

And here I am.

Nu taggar vi inför RixFm Festival i Falun imorgon! :)
Ska äntligen få träffa min bebe Pär. Han från Lovestoned...

Kommentarer
Postat av: LOJSAN

GE FAN I MINA ARMBAND!!!! =DDD

2010-06-04 @ 19:36:10
Postat av: Elin <3

E? :O de är inte han va?

2010-06-04 @ 19:58:33
Postat av: Julia

Förstår att det är kul att träffa sin morbror som varit på sjukhus så länge.

2010-06-05 @ 09:59:11
URL: http://juliajulliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0