Kryssning + Riga

Ja man kanske ska ta och blogga lite om kryssningen då... :p

Eller nä, ni får se bilder istället.
Fredagen;








Mamma vann på lotteri, och fick gå fram vid scenen och hämta sitt pris inför alla.
Hon vann en lancome parfym !

Lördagen;
Vi vaknade och fixade oss lite.
Sen gick vi i land i Riga.
Åkte på sightseeing och sen gick vi på rundtur med guiden, Olga hette hon.
Såhär såg hon ut då ;

Och lite mer random bilder från rundturen ;






Sen så var vi fria att göra vad vi ville.
Vi gick och åt mat och drack lite på Double Coffee.
Snygg kille i bordet brevid, hehe.


Sen gick vi till en väldigt stor marknad i Riga, det var kul!
Jag köpte bara ett paket cigg för 15 spänn, haha.

Sen begav vi oss in mot stan igen, här är jag i en tunnel;

Köpte en tröja inne på bikbok som var sjukt billig.
Typ 40-50 spänn. Sen tog vi spårvagnen till båten igen. En snäll kille hjälpte oss!


När vi kom på båten var vi på sundeck ett tag, spelade på enarmade banditer, kollade på solnedgången,
och lite sånt där. Vann 15 spänn på banditen, woho.




Lördag :
Frukostbuffé och åka hem :p

Tröjan jag köpte i Riga !

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Nice sätt att blogga på. Måste jag ta efter nästa gång jag bloggar om en resa =)



Verkar som om ni hade det riktigt bra iaf!

2010-07-19 @ 17:24:45
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Carro

Gullig katt :)

2010-07-19 @ 17:40:55
Postat av: Robin

Fin du är på bilderna :)

2010-07-19 @ 18:03:31
Postat av: Mamma

Det var en trevlig kryssning!!Fina bilder. Kram

2010-07-19 @ 19:01:51
Postat av: Louise

det var kul :)

2010-07-20 @ 09:30:55
Postat av: jennifer

sv: love u too<3

2010-07-20 @ 10:08:35
URL: http://jnalci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0