Peace & Love del 2

Efter Julian Casablancas så visade dom Håkan Hellströms konsert från förra året på stor skärmarna.
Folk blev som galna och sjöng med och dansade framför scenen, ganska coolt faktist!

Vi träffade Nina Thorsell också, hon var jätte gullig!

Och sen började Mika, haha.

Vi stog på ett ställe där det inte var något tryck men ändå sjukt drag.
Alla hoppade, skrek, sjöng med och så! Som Imma ( körar ) skrev på sin blogg

" We hit the stage -
WWOWOWOW!!! A pit starts - craziness everywhere people jumping,
comdoms flying, sandals, flying, people crowd surfing.... BRILLIANT!!!!
Then MIKA does his usual band introduction and mentions it's my B'day and then....
the crowd sing Happy Birthday!!! I couldn't think of a more wonderful present!!!
Thank you to you all!!!!!! It was AMAZING!!!!! "

Spelningen kändes väldigt kort eftersom det var så kul!
Alla kunde nästan alla låtar.
Och jag och Elin var överlyckliga att se Jimmy igen på scenen, haha.

Och det bästa med peace & love är att ingen bryr sig om hur man ser ut, haha.
Så man kan gå i morgonrock och kolla på mika ;


Konserten slutade klockan 22:30 och vi skulle bli hämtad 23:30.
Och vi ville träffa jimmy, haha. Tiden gick och gick och vi insåg att vi knappast skulle träffa honom.
Men sen, kände jag att det vibrerade i bh'n så jag tog upp mobilen
och ser att världens längsta nummer ringer mig, haha.

Vi fattade direkt att det var Jimmy :p
Jag : Hej..
Jimmy : Hello ! It's Jimmy, haha.
Jag : Haha hi! Are you backstage?

Sen skulle jag förklara vägen till vart vi var nånstans, och han hade gått ut på fel sida,
och vi fuckade upp det, haha. " There's like...gates.. ehm.... and cars going out of them.... "
Sen han ba " Can you see me? I have my hood on? " Och jag bad elin kolla ifall hon såg han, men nej.
Och sen han ba " I SEE YOU !!! HAHAHAH I'M RIGHT BEHIND YOU ! "

Så han hitta oss tillslut iaf, vi snackade i några minuter i mobilen iaf.
Höll på att dö. Jag HATAR att prata i telefonen, speciellt på engelska och förklara vägen :p
( tog bilden nedan i bilen påväg hem till elin )

När han kom kramades vi och han pussade mig på kinden, gulle!
Och sen han ba " Can you wait two seconds? I think I might have something for you.. "
Så sprang han iväg in backstage, och sen kom tillbaka springandes med en lapp, haha.
Det var typ deras låtlista som var på scenen :p

Sen snackade vi om allt möjligt, han hade tittat efter oss på scenen, gullis :)

Och här kmr det bästa... vi gjorde en film! Haha, det här är mitt riktiga jag..


Vi snackade lite mer och han är så gullig! Haha, som vanligt tackade han oss tusen gånger för att vi kom.
Han är typ världens roligaste person, haha. " WHAT AN ENORMOUS HEAD " " We look good!"

Jaja vi tog lite bilder också, här är en bild på oss;

Haha , det går inte att förklara!
Åh, saknar han redan!

Sen så skulle vi gå för hennes pappa skulle ju hämta oss,
och han skulle in backstage igen.
Så vi lovade att " We'll stay in touch " och sånt :)

Man blir så glad av han, snart har vi känt varandra ett år 8)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Låter som en väldigt trevlig tid där på Peace and Love. Har du kommit på vad han säger där i videon än?

2010-07-13 @ 09:01:30
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0