Nickelodeon dagen

Åkte ner på stan och kollade i lite affärer, sen kom Anna ner.
Träffade Fanny och Jossan också!
Vi gick och kollade runt lite. Kollade på Lovestoneds soundcheck, och sen kom Elin.
När dom hade repat klart gick vi på baksidan och Pär kom ner från scenen och såg oss ,
han ba" Heeej!, vänta " Så vi väntade, och sen kom han ut till oss.

Kom och kramade mig först, gullis!
Vi snackade lite om allt möjligt typ, winnerbäck, gävle, mer om kvällen osv.

Sen gick vi och tog plats vid scenen.
Lovestoned var andra ut redan, så det var skönt.

Sen var det tusen artister till, och det var bara drygt :p
Emelie hade också på sig lika skjorta som jag på scenen, haha.
Och efter det träffade vi Emma & Bea och Jossan.

Så det var kul!
Fanny, Jossan och jag

Vi väntade tills senare då Lovestoned skulle uppträda en gång till.

Sen skulle dom springa till deras tåg, så vi gick bak och kramade Emelie och Elena.
Emelie pratade jätte mycket med mig och tyckte jag hade en snygg tröja ;)

Sen sa vi hejdå till Pär och tog en snabb bild tsm;

Sen åkte dom iväg och vi gick och rökte.
Träffade även min syster Louise ett par gånger under kvällen,
hon jobbade som sjukvårdare där.

Sen bestämde jag, Anna och Elin att ta Elins bil till Gävle Strand
och lyssna på Winnerbäck som spelade på Gasklockorna.
Vi satt där i några timmar och myste. Helt perfekt slut på dagen.



Kommentarer
Postat av: Jonas H

Alla tiders, Gävle har verkligen bra utbud av grejer på sommaren ändå tycker jag. Ska du hitta på något mer i sommar?

2010-07-29 @ 19:19:10
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

Det var mkt folk ute på onsdagskvällen :) Kul att du fick träffa din idol ;)

2010-07-29 @ 22:27:37
Postat av: Anonym

röker du?

2010-07-30 @ 10:01:57
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Rösta på denna bilden med ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



FEMTE inlägget om du vill bli LÄNKAD, bilden på hunden. :)



Tack på förhand

2010-07-30 @ 16:12:14
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

när började du röka :O

2010-07-30 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0