Hello peeps!

Alicia ångrade nog sig angående uppdateringarna eftersom att jag i morse fick ett sms med inloggningsuppgifter och order om att gästblogga medans hon är på kryssning.
Just då var hon i Riga, vilket ingen av oss riktigt vet var det ligger^^

Idag är det sjukligt varmt...igen. Men vem klagar!? Sommar ville vi ha, sommar fick vi ;) Har inte planerat något idag så jag är helt ledig för första gången på flera veckor. Lovely!

Vad hittar allt folk på idag då? :)

Nu ska jag ut och sola och förmodligen hoppa i poolen i ren panik efter en stund i värmen, tycker ni ska göra det samma ;)

Ciaaao sålänge!

//Joel



Lite hatkärlek till bilden. Megafejkat smile men en av de få någorlunda normala bilderna jag har ;)

Kommentarer
Postat av: linn

har inte du någon blogg? :D

2010-07-16 @ 19:52:24
Postat av: Jonas H

Hej Joel! Tycker du ska gästblogga oftare ^_^

Ni har det allt bra där uppe, här har det regnat 3 dagar i rad! :(

2010-07-17 @ 11:35:14
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0