Till Lina

Postat av: lina

oookej, ska börja med att hålla med lisa & säga att jag inte brukar följa bloggar men din är jag beroende av :)

kan inte du bara säga hur man får en finar blogglayout? min är hemsk & din är jääättefiin o.o

broken strings med james morrison, det är den låten som texten är från va? :)

<3

2010-01-13 @ 21:26:04
URL: http://linaviman.blogg.se/

Svar : Tack så mycket, verkligen! :)
Jag använder Photoshop Elements 7.0 när jag gör mina headers .
Om du har det kan du spara min header och öppna den i photoshop och sedan måla den vit och sätta dit dina egna bilder och text o.s.v :) Och sen lägger du samman lager och går in på www.tinypic.com och laddar upp din header. Sen så tar du länken som heter typ "Direktlänk för layouts " Och klistrar in den på ett ställe bland stilmallarna. Sen tycker jag även att du ska ta hjälp av www.designadinblogg.se Den sidan har lärt mig allt jag kan om design och sånt.

Och ja, det är därifrån texten kommer :)

Hoppas jag var till lite hjälp iaf , väldigt svårt att förklara :p
Kram!

Bild från i somras

Kommentarer
Postat av: lina

ja du var till hjälp :p



har inte photoshop, men nu vet jag hur man gör iaf :)



tack

2010-01-15 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0