Till Anonym

Fick en kommentar idag :
Vet du att jag älskar ditt hår? Vad sa du till frisören när du klippte dig så? :)

Tusen tack! :D
Jag sa nog " Jag vill ha det jätte längre där fram än i bak, som en slags page.. fast en längre variant.
Sen tvingade hon mig att klippa kort där bak.. vilket jag var emot :p
Men det ser helt okej ut när man plattar det.

Och sen lät jag det växa..
Jag tkr att håret alltid är bättre 2 månader efter man har klippt sig.

Och så till stylingen så använder jag bobby's shampo & balsam.
Efter jag har duschat så går jag omkring med en turban i 20min innan jag låter det självtorka.
Sen borstar jag igenom det och har i värmeskydd i håret och plattar det.
Och sprayar sen på dom ställen det behövs med Bobby's hårspray.

Haha.. nu fick du jätte mkt fakta 8)
Men skitsamma!
Tack för kommentaren !


Nyduschad på bilden, haha

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Denna Bobbys schampo och balsam, tror du även det är något för mitt hår? Och var köper man det? :D

2010-01-14 @ 16:57:30
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0