The camera is mine!

Efter skolan stannade jag och julia och skrev klart våra artiklar.
Min blev as nice! Kanske ska bli journalist? :)

Efter det tog jag och julia bussen, hon hoppade av efter två hållplatser medans jag åkte ner på stan.
Mötte syster och Erik efter ett tag och gick med dom och kollade i affärer.
Köpte strumpbyxor och en kjol typ på gina, blev typ 80:- för båda (Y)

Sen gick vi till Gävle Central och köpte en sista minuten biljett till mig för imorn.
Sen gick vi till Söder och fikade på Mocca.
Åt en marräng(stavning) och drack chai latte. Inget slår wayne's fika dock.

Sen gick följde jag med dom och handlade innan vi hoppade på bussen och jag åkte hem.
Kollade i brevlådan och såg att jag hade fått ett paket, det var kameran :)

Undra hur den är..
Den är på laddning nu.

Jaja.
Puss på er alla mina små fiskar


Kommentarer
Postat av: Louise

vad bra att du fått kameran ;) Du får ta nån bild o lägga upp här så vi får se hur den tar bilder o filmar =D

2010-01-15 @ 10:22:50
Postat av: Mamma

Hoppas att kameran är bra. Vilken härlig sommarbild på dig. Kram.

2010-01-15 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0