Let's dance put on your red shoes and dance the blues

Åkte tåg med min vän Elin till sthlm.
Träffade henne på Gävle Central och det visade sig att vi skulle med samma tåg, i samma vagn.

Hon satt på våningen över egentligen men satt brevid mig till sthlm,
hon skulle vidare till Norrköping.

Sen mötte jag upp Olivia och hennes mamma vid Centralen och vi åkte buss till Radiohuset.
Sen gick vi dit Let's Dance är och träffade Monika, Alice, Vendela, Malvina, Jennifer, Nina, Fanny & Jossan.
Sen blev det insläpp till genrepet vi satte oss längst fram på läktaren, nirre!

Daniel Da Silva gick förbi och efter Rabih kommit mot oss och hejat på my friends så sköt han upp vid mitt ansikte, good view kan jag ju säga! Haha, jag satt ner alltså :p




Matte blev glad av att se oss i publiken och JA det kändes att vi var in the house.
Vi var fett taggade och hade feeling till tusen!
Alice, Monika, Malvina och Vendela satt vid ett bord lite längre bort, så vi smsade när vi hade nått att säga 8)
Matte var grymmers!

Efteråt skulle man inte få tid att träffa dom, men alla stanna typ kvar ändå 8)
Rabih kom och kramades med mig och olivia, och sen efter en sjuk närkontakt med rabih så tog vi kort.

Och sen kramades vi lite med matte :)
Efter det lämnade vi studion och var utanför med dom andra .


Eddie kom och vi kramades, sen stog vi tjejer, eddie,
katrin zytomierska och en till tjej i typ en cirkel och snackade.

Sen kom Reza, och alla mina vänner känner henne så det var sweet att se dom tsm :D
Jag presenterade mig för Reza och senare sa hon att det var kul att träffas och så :)

Jonathan, Molly Sandéns danspartner stog brevid oss så jag och Monika började prata med honom.
Vi frågade om han kände David Ejnar, och det gjorde han.. så vi har en gemensam vän iaf :)

Janne från bonde söker fru var där också, elisabeth höglund, och nån mer kändis med.
Fast dom skulle på Live.

Yes, orkar inte berätta nåt mer nu :p

Kommentarer
Postat av: jossan

jag snor bilden som jag är med på, heheh 8)

pusspådig!

2010-01-16 @ 22:41:11
URL: http://josefinjossan.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Oj oj, där var det verkligen kändistätt! :D

2010-01-17 @ 00:28:39
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Rosanna

När är let's dance genrepen? och behöver man biljetter och grejer?

kram

2010-01-17 @ 09:23:51
URL: http://slake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0