Hey - Magnet Alicia

Det gick väldigt bra på sjukhuset!
Det var hur kul som helst och skulle gärna göra om det :)
Tog typ 20 min.
Blev fast spänd runt huvudet också, haha.
Dom som jobbade konstaterade att jag verkligen inte hade cellskräck iaf 8) redan.. haha

Älskade ljudet och knackningar och skakandet och allt vad det var.
Mitt musik öra låg och skapade musik av takterna.

Efter det gick vi till vanliga röntgen där min mormor och min moster var :)
Min mormor skulle in och röntga sig.

Sen fikade vi i cafét med dom.
Sen kom Ronny och hämtade oss.
Vi släppte av mormor och hämtade carro & valtis.

Valtis är sjuk.. eller ja.. han var dålig i ögat.
När vi kom hem fick jag världens fucking mensvärk, satt i soffan och skrek och trodde jag skulle dö.
Har aldrig haft så ont.

Redan när jag låg i tunneln, med ca 5 cm till hade jag lite ont i magen men inbillade mig att det var psykiskt.

Sen somnade jag när vi kollade på film.
Och vaknade av att klockan var typ 3. Hade inte ont i magen iaf, men ja.. helt slut på blod känns det som.

Sen åkte jag, pappa och mamma till vetrinären med Valtis.
Han har en inflammation i ögat så han fick en massa medicin.. pluttisen.
Men han var duktig!

Sen köpte vi donken mat, and here I am.

En till bebis bild på mig, från mitt dop! Hahaha.



Kommentarer
Postat av: Jonas H

Låter intressant. Kul att du tyckte om det, det är det inte många som gör! Hoppas du får veta om/vad för problem du har nu snart och hoppas Valtis blir kryare!



Natts

2010-01-18 @ 21:19:41
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

stackars bråkstaken, hoppas han tar sin medicin

2010-01-19 @ 10:50:59
Postat av: Nathalie A

Svar: haha ja den drömmen var under bar :)

<3

2010-01-19 @ 15:08:36
URL: http://peacelovehappiness.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas att röntgen visar att allt är ok och Valtis ser frotfarande skum ut i ögat men han har tagit medicinen

2010-01-19 @ 16:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0