Erik & Calle

Tja
Igår tog skjutsade mamma mig till busshållplatsen, och 5 min innan bussen skulle komma hoppade jag ur.
Och hon åkte hem. Bussen kom efter 25 minuter !!! 20 minuter försenad. Och det snöade as mkt och var sjukt kallt. Hon som körde ursäktade inte ens sig..

Jaja.. När jag väl kom till Valbo där Anna & hennes pappa stod och väntade med bilen så skjutsade han oss till media markt. Vi kom dit typ 5 över 4. Det skulle börja 4. Men dom var lite försenade så det var bra för oss.

Träffade Em,Lollo, Anna, Jossan, Sarah och Hanna där framme :)

Sen kom Calle och körde två låtar, och sen erik med två låtar och en duett.

Sen vare signering, vi stog längst fram typ men gick ur ett tag för vi tänkte att det inte var nån idé.
Men sen bestämde vi oss för att gå iaf :p
Haha, först upp till erik med calles platta

E : Heeeej :)
A : Tja 8)
E : ... ska jag skriva på den där? :o ;)
A : Haha, ehm.. ja jag tänkte det 8)
E : .. okey då, bara för att calle är så fin :) eller hur?
A : Ja det är han :)
C : :D:D:D:D

Kmr inte ihåg vad jag sa till calle, haha.
Sen så stog vi tjejer och snacka lite.

Vi gick senare och ställde oss vid scenen och snackade med Tomas,thomas? :p
Och jag och em tog kort tsm, och så vände sig erik om och kollade på oss och typ började skratta
när vi började skratta, gulle! Sen gick vi upp en till gång och fotade och så
E : Heeeej fina :D:D



Sen gick när vi skulle gå ut kom Vendela & Trixie inspringandes.
Stackarna.. massa krångel på vägen hit så dom kom fett sent, ända från sthlm liksom.
" SPRIIIIING "  Haha, dom sprang dit och träffade dom.

Sen gick vi bak och sen kom dom dit.
Vi stog där och filmade lite och så, haha.
Sen kramades vi lite med Erik och sa hejdå.

Lånade trixie & vendela lite pengar så dom skulle kunna komma hem .
Sen fixade dom skjuts åt dom till stationen :)

Jag och Anna började gå, sen fick vi skjuts. Vi körde ikapp med bussen, för den åkte precis när vi kom dit.
Och jag kom på den, och åkte hem... sjukt kallt sista biten :p

Nu fick ni er ett hyfsat inlägg iaf (Y)

Nu har gruppen ca 240 members, grymt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Guuud vad gulligt!! <33 Vilken tur du hade att dem var sena typ..

2010-01-04 @ 10:23:21
URL: http://juliajulliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0