Blog fucker

Tkr inte om min blogg så värst mkt längre :p
Men tänker verkligen inte ta bort den eller sätta lösenord på den för det är det TÖNTIGASTE SOM FINNS!
Så sjukt irriterande är det när folk gör så, dom borde skämmas.

Igår efter skolan så åkte jag ner på stan med Julia, gick med henne när hon köpte kakor på subway.
Sen med henne till bussen. Efter det gick jag mot fnasket i plasket och mötte carrå.
Vi gick in på kicks och var där i tusen år.. hon köpte as dyrt smink.. sjukt.

Sen gick jag på toa och sen gick vi till Posh, där hon skulle klippa och färga håret.
Det tog 2 timmar och en fucking kvart!! Höll på att dö/ somna i soffan en miljon ggr...
Det var så sjukt tråkigt.
Efter det gick vi och fikade på gamla waynes.
Köpte Chai latte och en kaka. Blev mätt, hade inte ätit nånting på hela dagen :p

Sen tog jag bussen vid 8 nångång hem.
Bajs.
Blä.
Usch för min blogg.HEHE.

Har en ny vikare på ma/no eftersom roland har slutat (YES!!!:D:D:D:D:DDD:D:D:!!!)
Han heter Gustav och är världens bästa vikarie.
26 år är han. Men ser mkt äldre ut. Från västra dalarna.

Och även på hemkunskapen idag så hade vi tydligen min gamla lärare Kerstin.
" JA ALICIA:D nu :D:D:D KÄNNERU INTE IGEN MIG? :D "
"... :o... nej!! :o..."
" men du hade ju mig som lärare :D:D "

Har helt glömt bort henne, eller förträngt henne.
Inget minne alls. Mamma kom ihåg henne dock.

Har blivit värsta knodden på Algebra & Ekvationer också.
Eller ja.. så långt jag kommit än så länge iaf :)

Nu orkar jag inte skriva nå mer.
Hejsvejs

Random bild från nån dag sen


Kul att ni gillade Avatar bilden föresten! :D Tack!

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra att du lär dig lite mer matte :)

2010-01-12 @ 18:26:49
Postat av: Anonym

Vet du att jag älskar ditt hår? Vad sa du till frisören när du klippte dig så? :)

2010-01-12 @ 22:10:50
Postat av: Jonas H

Haha precis som Carro måste jag kommentera matten :D Jättekul att du hänger med, kan man algerbra och ekvationer (som är bland det roligaste inom matten) så klarar man sig bra :)



Vad har/hade hänt med bloggen? :(

2010-01-12 @ 22:20:54
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: jullan

HAHA, alicia, du kunde ju inte ens räkna ut riktigt och fick fel på talen. :d OCH JAG HADE RÄTT ATT VIKARIEN VAR FRÅN DALARNA :) <3

2010-01-12 @ 23:02:16
Postat av: Amina

snygg frissa!

2010-01-14 @ 22:26:39
URL: http://blackklily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0