Yesterday

På konfan vare "Bröllop" det var kul :) Och efteråt var det fest med tårta och läsk, haha.
Sen efter tog jag bussen ner på stan med julia. Mötte upp Carrå vid stan runt 7.
Sen gick vi till vårat fik Pazzo och fikade.


Sen i slutet av fikat så sa hon " KAN VI INTE GÅ PÅ BIO,JAG VILL GÅ PÅ BIOOOO" Och bio blev det.

Vi gick till filmstaden och kollade vilka filmer som skulle gå.
Vi bestämde oss för Luftslottet som sprängdes, vi bokade biljetter fast det skulle börja om en timme. Så vi gick runt lite på stan och sen träffade vi Carrås kusin och jaaa...
Men sen gick vi till bion och köpte grejer att äta.
Carrå bjöd mig på allt , så tack min älskling!

Filmen var awsome!
Här är Carrås blogg, in och läs! Rekomenderas starkt!
www.carolinewieskes.blogg.se

Kommentarer
Postat av: C

Haha, du är så fin.

2010-02-10 @ 18:22:20
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0