Hej bajsapor

Efter skolan åkte jag hem till Louise och Erik, chansade på att Erik var hemma.
Det var han , pjuh! Gick in och gjorde ordning några mackor, och sen satt vi och klappade Elsa och jag lärde honom hur man lägger in videos på bloggen. Fick även smaka en jätte god sockerkaka!

Sen åkte jag vidare till stan, mötte Anna.
Och vi åkte till Sandviken. Första gången för båda oss typ.
Vi trodde vi såg stationen och hoppade av, visade sig att vi var heeelt fel ute.
Vi hade nämligen hamnat vid Sandvik, paniiiik!
Men tro det eller ej hittade vi till stan! Det var förjävligt långt att gå och vi gick i über fart!
Och ja det var ca -10grader. Vi var helt grymma! Vi gick efter magkänsla och jaa.. sjukt !!

Väl framme vid stationen frågade vi om sista vägen mot centrum.
Kom fram och gick in och tittade i festivaltältet, och sen gick vi mot artisthotellet,
gick tillbaka till tältet och jaa.. typ så höll vi på. Det var typ "afterski" i tältet, det var mysigt!

Vi lyssnade även på nåt okänt band.. väntade på dogge som inte kom, haha.
Sen gick vi till hotellet träffade Micke & Carro och såg alla artister. Vi orkade inte störa dom, haha.

Sen skjutsade Annas pappa oss till arenan och vi kollade lite snabbt.
Sen skjutsade dom mig till bussen och jag åkte hem till Gävle.
Mamma hämtade mig på stationen.

Har förjävligt ont i magen nu hela tiden också.
Min.. jobbiga vecka.. kommer snart.. så har mensvärk redan 5 dagar innan och ca 5 dagar under.

Har typ tre bilder att visa från idag.. men dom får ni se nån annan gång.
HEJS


Kommentarer
Postat av: Erik

Tack för hjälpen Alicia!! Cool bild! Kram

2010-02-12 @ 09:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0