Hej

DHände ingenting speciellt i skolan tror jag..
Eller jo vi gick och köpte vanilla coke på rasten, har varit sugen på det i typ 3 månader!

Nu på eftermiddagen kom Julia till mig.
Sen åkte vi ner på stan och kollade i lie affärer.
Sen gick vi på Avatar, haha .. ja igen 8)

Första gången för henne så det var kul :D
Jag hatar när jag skriver med smileysar(smilisar?..anyway) men haha, annars låter jag så sur.

Ikväll ska jag se Linas Kvällsbok och svara på frågor till den. För skolan alltså.

Annars händer det inte så mkt 8)

Haha jag och Elin för typ ett år sen. Jag har på mig hennes glasögon :D
Inte långt kvar tills vi ska på Mika nu :D:D

Ni kan följa mig på twitter om ni vill också ; http://twitter.com/AliciaKittil 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0