Här är svaren

E M E L I E ♥ FOTO :
hur känner du så många kändisar?
eller träffar du dom ibland bara?

-
Haha.. asså jag vet inte :p Jag träffar nog dom ibland bara :)

Angelica :
När börja du få upp intresset för musiken?- Hmm, fick nog upp intresset för musiken 06 kanske :)
Favoritaffär?- Gina kanske :)
Favoritfärg?- Grön !


Johanna :
Hur länge har du bloggat? - Sen 07 om jag minns rätt :)
Tjänar du pengar på din blogg? - Nej det gör jag inte .

Anonym :
Hur är det mellan dig och Danny? Är ni vänner, har ni något "på gång" eller är du bara ett "fan"?
Hahaha, asså åh.. Jag är ett fan. Men Danny är mig väldigt nära.. så jag vet inte ;)
Skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med Danny?
Verkligen inte!
Är du oskuld? annars, hur många har du haft sex med?
Yes!
Vilket är ditt favoritband - favorit artist - favoritlåt?
Favorit band - E.M.D. kanske? haha. Favorit artist - Jason Mraz. Favorit låt - Många
Vem är din bästa vän? 
Jag har några stycken

Cimon:
Är Tobbe-Trollkarl snygg in-person?
Kommer inte ens ihåg om jag träffat han. Men det är han säkert.
 
Joel :
Vilken färg har du på dina strumpor och vart köper du dem??
Jag har en massa olika färger.. :p Har aldrig köpt några strumpor, mamma gör det!

jennifer :
1)Hur kommer det sig att du är så musikalisk och så bra på att sjunga? Är det något som går i släkten kanske?
2)Vem har inspirerat dig allra mest i livet?
3)Hur ser ditt liv ut om 10 år, tror du:)?

PUSS jag saknar dig already <3

1, Haha.. jag vet inte 8) Det går i släkten ja :)
2, Hmm.. åh jag vet inte :p Ingen aning faktist.
3, Om 10år jobbar jag kanske, bor inte hemma iaf, och reser som en galning 8)
Jag saknar dig med!

Anonym :
Vem är pär?
Pär är en kille som jag snackat med i några år.. haha.

Anonym : 
Vad är du mest nöjd med på dig själv?
Åh... jag vet inte..ögonen kanske..
Hur gammal var du när du fick din första kyss?
Haha, typ 4 kanske?
Dricker, röker eller snusar du?
Händer väldigt sällan.
Beskriv din drömkille!
Har ingen.
Tycker du åldersskillnad spelar någon roll?
Ja det tycker jag.

Antingen eller:
Sex eller kärlek?
Kärlek
Insidan eller utsidan? Insidan
Sommar eller vinter? SOMMAR
Smart och ful eller snygg och korkad? -.-
Kompisar eller förhållande? Kompisar
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
Killkompisar eller tjejkompisar? Tjejkompisar
Bada eller duscha? Duscha
Brunetter eller blondiner? (på killar)  Brunetter
Klänning eller kjol? Klänning
Jeans eller leggins? Leggins
Långt hår eller kort hår? (på både killar och tjejer) Who cares
Nagellack eller läppstift? Nagellack
Blåa ögon eller bruna ögon? (på killar) Bruna
Varmt eller kallt? Varmt
Svart eller vitt? Svart
Tjock eller smal? (på både tjejer och killar) Spelar ingen roll
Rock eller pop? Pop
Cola eller pepsi? Cola

Gillar du någon just nu från det motsatta könet?
Nej
Isåfall vem?

Vad tittar du först in hos en kille?
Haha, jag vet inte.
Vad är sexigt på en kille?
Vetinte.. om den inte är dum i huvudet kanske.
Och vad är osexigt?
Jag vet inte
Har du varit kär?
Nej inte så seriöst iaf
Hur långt var ditt längsta förhållande?
Jag vet inte
Vad föredrar du att göra på en dejt?
Vetinte

Natalie :
Kommer du söka till idol eller något liknande när du har åldern inne? :)
Ingen aning! Haha..  Kanske ;)

he he he !:
gillar du blodpudding ?
Nope

Jonas H :
Vad skulle du välja för artistnamn om du skulle ha ett?
Haha.. nåt ovanligt ;)
Lät du mig hoppa och stuka foten den där gången trots att du visste att det var grunt? :D
Ja! Jag trodde du visste det med ;)
Har du något emot att vi kommer till Gävle i påsk?
Not at all!

Pernilla Bergh :
fan, vad är det för cp frågor du har fått ;o
Eh! men jaha.... Ska se om jag kommer på någon....

Vad är ditt bästa sommarminne :)

Mitt bästa sommarminne.. det är nog alla spelningar :)

fanny !:
1. Är det musiken du vill leva på när du blir stor?
Nej.. eller kanske ;) Skulle vara nice. Men tror inte jag är bra nog.
2. Vilken är det bästa spelningen du varit på?
Åh jag vet inte! Haha. Men Sundsvall tror jag.. fast jag var ju inte på spelningen.. äh :p
3. Vilket är det bästa minnet med mig? (A)
Bästa minnet med dig är nog i Bollnäs 08 när vi snackade för första gången! :D
btw, jag saknar dig.
Saknar dig med!

Jossan :
skulle du kunna söka till idol?
Ja det skulle jag nog kunna.. ;)

Anonym :
Är musiken det du vill hålla på med när du blir stor?
Nja.. bland annat :)
När började du sjunga?
Har sjungit ända sen dagis, haha. Men mer seriöst för 4 år sen kanske :)
Vilken är bästa kläd-affären?
Gina & H&M
Bästa låten?
Finns såååå många
Bästa artisten?
Jason Mraz

Anonym :
Är det sant att du har strulat med Danny?
Haha, nej usch! Verkligen inte.

hanna rock:
vad är det bästa danny har gjort för dig? :)
Hmm. Öppnat upp sig för mig & litat på mig, och framör allt trott på mig :)
vilken ras är din katt? :)
Hus katt! Men han har nog en sväng norsk skogskatt i sig också :)
har du någon gång skämt ut dig totalt inför danny?
Hmm.. jo men det tror jag nog ;) Eller ja.. kanske inte så extremt :p
vad är det roligaste du någonsin gjort? :)
men gud vilken svår fråga! haha :p Hmm.. finns så mkt 8)
hur många länder har du varit i?
4 :)
nämn några minnen du aldrig kommer att glömma :) kan vara vad som helst
Första gången jag träffa D. Alla gånger min syster cyklat ifrån mig i regnet när vi skulle hem från kollonin,
Och massa, massa mer :)

Emilia :
Wie, frågestund sånt är kul! Men vilka frågor... hehe
-vill du lära mig sjungaaa??
Jag vill! Men jag vet inte hur man gör, så jag kan inte 8)
-vad skulle du göra om du fick en miljon?
Shoppa och resa
-vad är ditt favotirgodis?
Hmm... Malteser kanske :) Haha.. gud vad jag är dålig på att svara
Saknar dig ! <3
Jag saknar dig!

Jossan :
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara och varför?
Morfar, han lämnade jorden alldeles för tidigt. Jag skulle vilja lära känna honom.

fanny
Vad är det bästa med dig?
Att jag är en djup person och ser allting.
Vad är det sämsta med dig?
Vågar aldrig säga vad jag tycker.

Mc :
Vad är det bästa som har hänt i ditt liv?
Hmm... Jag vet inte! Haha, tänker aldrig på sånt :)


Hakuna Matata!
/ Alicia

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Tack för svaren, frågestunderna är alltid lika intressanta. Kul att det kom in så många frågor också och att du svarade på dem :) (y)

2010-02-07 @ 21:28:02
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0