Grattis på födelsedagen


Just idag så är det Danny Saucedos födelsedag. 24 år.
Jag önskar jag kunde visa alla hur bra han är.
Ingen bild, film, berättelse i hela världen kan beskriva hur vi är när vi ses.
Tänk om jag inte skulle träffat han den 15 juni 07.
Jag tror jag inte skulle leva, helt seriöst. Mådde så dåligt på den tiden.
Men ja, han vände allt. Han visade mig hur man gör.
Vi med lyckan mitt i sorgen. Han som berättade att jag inte ska lyssna på en viss person.
Han som undrar hur det går för mig. Han som berättar att jag kan bli hur stor som helst nån dag.
Han som tycker jag känns mycket äldre. Han som alltid ler när han ser mig.
Han som alltid ger blicken. Han som jag skrattar med. Han som jag pratar om.
Han som tycker om mig med. Han som fått mig spendera tusentals kronor på resor till han.

Ja jag skulle kunna hålla på hela dagen.
Men han är en del av mig. Och kommer alltid vara.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina D, fina du, fina ni!

2010-02-25 @ 08:44:51
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: jennifer

åhh ni är så jävla fina!! puss <3

2010-02-25 @ 08:56:57
URL: http://jnalci.blogg.se/
Postat av: Louise

jaha så han fyller 24 idag.. där ser man, intressesmurfen antecknar ;)

fint kort iallafall hehe

2010-02-25 @ 09:19:27
Postat av: Emma

Jag kan inte hjälpa att jag älskar den här bilden, så otroligt fin och man ser verkligen att ni tycker om varandra :) Grattis Danny! <3

2010-02-25 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0