Stockholm

Kom nyss hem och sitter i sängen med min kisse.
I morse tog jag och Anna tåget mot Väsby.
Det roligaste med att åka tåg är att kolla på alla konstiga människor :p

När vi kom till Stockholm köpte vi 24 timmars kort och åkte till söder och åt på donken.
Så himla gott! Har typ ätit skinkmackor sen julafton -.-

Efter det gick vi runt i en massa affärer, både i skrapan, gallerian, drottninggatan och lite random ställen.
Gick in i hundra H&M och hittade iallafall 3 plagg + en bh, alla på H&M, perfekt eftersom jag hade presentkort
(TACK MAMMA) Köpte inte alla grejer på samma H&M dock :p


Skulle visa Anna vart hotellet låg eftersom hon är en sucker för Daniel, haha.
Vi gick dit och kollade in och då kommer Malin utspringandes och drar in oss :)
Så vi satt där i nån timme med dom, skönt att sitta ner!
Idolerna var där också, Anna var happy, haha.

Sen innan vi drog så snackade vi lite med Daniel och tog kort.
Daniel: Ska vi köra tummen upp?! :D
Jag : ....
Daniel : Eller?...
Jag : Nej...
Daniel: Nej...

Haha, snäll tjej!
Så jag hade precis sagt nej när bilden togs, och började skratta för jag var så taskig..
alltså skitful bild!

Sen snackade vi lite
Daniel: Har ni varit här länge?
Jag: Nej.. men dom har!
Daniel: Ja dom är jämt här :D
Jag : Ja.. vi hade bara vägarna förbi :)...... från gävle, HAHA
Daniel: Vägarna förbi, från gävle?! hahaha

Tog en snabb bild med Jay, cool kille!

Sen gick vi med tjejerna till ringen.
Medans dom åt så hade jag 20 min på mig att hitta nått mer att köpa, haha.

Sen åkte jag och Anna hem, haha.
Kortfattat!


Kommentarer
Postat av: Louise

bra att du hittade nåt o shoppa =D och vad bra med en till bh :PP

2010-12-29 @ 09:13:32
Postat av: hej

vart ligger det då? asså hotellet ;p

2010-12-29 @ 20:06:29
Postat av: anna

haha känner att jag måste kommentera ja en helt sjukt rolig dag, Daniel gjorde min dag där :D

2010-12-30 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0