Let's talk about ..

1 - Hur länge har du bloggat?
Sen 07.
2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?
coola tjejer, haha.
3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? 
stina-lee, HAHA
4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
skäms som fan :p
5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?.
storbloggarna, mina vänners och. typ 15 iaf?6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
90 % dagboksbloggar.
7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Kissie fast tkr inte om hennes blogg :p 
8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
Ana Gina
9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Kul, fast att jag bloggar för lite.
10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja, det hoppas jag ? :p
11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Har hittat en gräns.
12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
Skolan & kärlek undviker jag, för personligt. 
13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
?
14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Inte lära känna nej, men veta väldigt mycket om personen.
15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Yes
16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja.
17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar?
Ja
18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
Ja.
19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Man får mindre att berätta när man ses, eftersom dom läser.
Och att folk som läser min blogg som jag aldrig träffat vet vem jag är, och jag vet inget om dom.
20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Hoppas det.

Igår kväll satt jag och kollade på Rosanna, Jackie och Per-Robin och Mardin när dom hade sån live grej.
Dom är sköna, gillar dom.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du bjuder ju rätt mkt på kärlek och skolan också, små snuttar iaf ;) kram på dig!

2010-12-07 @ 18:34:38
Postat av: alice

men söt du är vännen <3

2010-12-10 @ 20:44:44
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0